logonomy-1693602526564

فروش عمده تشک مهمان + قیمت

تشک مهمان

 فروش عمده تشک مهمان - فروش عمده تشک مهمان

فروش عمده تشک مهمان

تشک مهمان یکی از کالاهای خواب می باشد که در سالیان اخیر با فروش بسیار بالای آن مواجه بوده ایم. در قدیم همه اعضای خانواده ها بر روی تشک های پنبه ای می خوابیدند. این تشک های پنبه ای بسیار سنگین بودند و فضای زیادی را اشغال می کردند. در آپارتمان های امروزی به دلیل متراژ بسیار پایین و کمبود فضای کافی افراد ترغیب به استفاده از تشک مهمان می شوند. از عللی که این کالا پر فروش می باشد وزن کم، قابلیت جا به جایی آسان و اشغال فضای بسیار کم می باشد. در ادامه این مقاله شرایط فروش عمده تشک مهمان را بررسی خواهیم کرد و با ویژگی های این کالا آشنا خواهیم شد.

فروش عمده تشک مهمان

تشک مهمان چیست؟

تشک مهمان از جمله کالاهای خوابی است که از دیرباز در خانه های ما ایرانیان موجود بوده است. این تشک های مهمان بستر بسیار مناسبی را برای استراحت اعضای خانواده و یا مهمان ها به وجود می آورد. شاید تا کنون در مسافرت های گوناگون به لزوم استفاده از تشک پی برده باشید. در سفر هایی که با اتومبیل شخصی دارید فضای بسیار کمی خواهید داشت و باید وسایل ضروری دیگری نیز با خود بردارید. این تشک ها علاوه بر استفاده در منازل برای سفر ها نیز بسیار مناسب می باشد. همانطور که قبلا نیز گفتیم این محصول بسیار سبک و کم حجم می باشد و قابلیت حمل و نقل راحتی دارد، از همین رو برای سفر های شما بسیار مناسب می باشد.

متریال به کار رفته در تشک مهمان

به دلیل استقبال زیاد از تشک های مهمان تولید کنندگان این محصول را در سایز های بزرگ و یا متوسط به بازار عرضه می کنند. حتی بسیاری از نو عروسان از این محصول در جهیزیه خود استفاده می کنند، که علت آن ارتفاع کم این تشک ها و کم حجم بودن آنها می باشد. جنس بیشتر این تشک ها از پلی فوم می باشد و در برخی از نمونه های آنها از لایه های فوم استفاده می شود. متریال به کار رفته در این تشک ها به نحوی است که قابلیت شستشوی راحت را داشته باشد. همچنین جنس رویه این کالا از پارچه ها بسیار با کیفیت است و با شستشوی مداوم دچار پود پود شدن و تغییر رنگ نخواهد شد. کیفیت بالای متریال به کار رفته در این تشک های مهمان باعث می شود که زیبایی، دوام و طول عمر بالایی داشته باشند.

تشک مهمان

ابعاد تشک مهمان

به طور معمول بلندی تشک های مهمان از حدود 150 سانتی متر شروع می شود و به 190 سانتی متر و حتی 2 متر نیز می رسد. تشک های 2 متری مخصوص افراد بسیار قد بلند می باشد. عرض این تشک ها 85 تا 90 سانتی متر است. ارتفاع معمول این کالای پر کاربرد نیز با توجه به لایه های آن بین 4 الی 10 سانتی متر می باشد. افرادی که به دنبال ابعاد استاندارد هستند از تشک هایی استفاده کنند که ارتفاع 5 سانتی متر، عرض 85 سانتی متر و طول 185 سانتی متر داشته باشند. اکثر افراد به علت غلت زدن های شبانه کودکان از تشک هایی استفاده می کنند که ارتفاع کمتری داشته باشد و در صورت افتادن از روی تشک آسیبی به کودک وارد نشود.

ویژگی های تشک استاندارد

تشک مهمان با دارا بودن پارامتر های خاصی می تواند استاندارد لازم برای استفاده را داشته باشد که از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • قابلیت شستشو
  • ضد آب و ضد رطوبت بودن
  • سبک بودن
  • کم حجم بودن
  • ضد حساسیت

 

کاربرد تشک های مهمان

شک های مهمان یا تشک های مسافرتی کاربرد های بسیار زیادی دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم. اولین مورد از کاربرد ها جهت استفاده شخصی در منازل می باشد. افرادی که عادت دارند شب ها بر روی زمین بخوابند این محصول برای آنها بسیار مناسب می باشد. در خانه های ما ایرانیان همیشه چند دست تشک برای مهمان موجود می باشد و قابلیت شستشو و حمل و نقل راحت را دارند. در سفر ها و کمپینگ ها نیز از این تشک ها استفاده های بسیار زیادی می شود.

برخی از افراد در برابر الیاف طبیعی حساسیت نشان می دهند، از همین رو این تشک ها برای این دسته از افراد بسیار مناسب می باشد. علت این امر استفاده از الیاف های مصنوعی و پارچه های ضد حساسیت در این تشک ها می باشد. برخی از افراد بر روی خوشخواب ها دچار کمر درد و یا سایر درد های عضلانی می شوند، ترجیح این افراد استفاده از تشک های مهمان و خوابیدن بر روی زمین می باشد.

کاربرد های تشک مهمان

اصول نگهداری

برای نگهداری صحیح هر محصول اصولی وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توانید طول عمر محصول مورد استفاده را افزایش دهید. تشک های مهمان نیز با رعایت نکاتی می توان تا سالیان زیادی آنها را داشته باشید و از آنها استفاده کنید. از پریدن کودکان بر روی آنها جلوگیری کنید چرا که باعث سست شدن لایه های تشک خواهد شد. در صورت شستشو آنها را حتما در معرض نور خورشید قرار دهید تا کاملا خشک شوند. پس از چند بار استفاده حتما تشک را در فضای باز قرار دهید تا منافذ آن از هوای تازه پر شود. در صورت عدم نیاز آن را در کاور گذاشته و در فضای مناسبی نگهداری کنید.

تفاوت تشک پنبه ای با مهمان

تشک های پنبه ای که در گذشته استفاده می شد به دلیل غیر استاندارد بودن مشکلاتی را برای ستون فقرات و مهره ها ایجاد می کرد. همچنین سنگینی این تشک ها تبدیل به یک معضل شده بود و کار حمل و نقل را بسیار سخت می نمود. از طرفی فضای اشغال شده توسط تشک های پنبه ای بسیار زیاد بود و نگهداری از آنها در فضاهای کوچک را مشکل می کرد.

همچنین تشک های پنبه ای به هیچ وجه قابلیت شستشو را نداشتند و تنها پارچه های رویه آنها شستشو می شد. همه این مشکلات باعث شد تا تشک های مهمان ترجیح بسیاری از افراد باشد. فروشگاه های زیادی اقدام به فروش عمده تشک مهمان می کنند، سایت لیما خواب نیز مرجع خرید عمده کالای خواب می باشد.شما می توانید با کیفیت ترین کالاهای خواب و تشک های مهمان را از این سایت تهیه کنید و خیالتان از بابت کیفیت کالا راحت باشد.

1686744544359

مجموعه بازرگانی لیما خواب

 

راه های ارتباطی: 

مدیریت فروش: مهندس مهدی معمار

شماره تماس:  09120471686

اینستاگرام: Limakhab1 

کانال تلگرام: lima khab

واتس اپ:  09120471686

کانال ایتا: Eitaa channel

همچنین می توانید در اپلیکیشن های ایرانی مانند ایتا و روبیکا با ما ارتباط بگیرید.

mahdimemar وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *