logonomy-1693602526564

تولیدی تشک مهمان – پخش عمده انواع تشک مسافرتی

تولیدی تشک مهمان

تشک مهمان آرامش خاطر و راحتی را برای افراد در هنگام خواب به ارمغان می‌آورد. افراد با توجه به نیاز و متناسب با بودجه خود، اغلب اقدام به خرید تشک مهمان می کنند. در مواردی ممکن است شما هزینه کافی برای خرید تشک مهمان موردنظرتان نداشته باشید. توصیه می شود در این حالت از تولیدی تشک مهمان کالای موردنظرتان را تهیه کنید تا برای شما از نظر هزینه به صرفه تر باشد. در ادامه به بررسی اهمیت تشک مهمان و انواع مختلف تشک مهمان ژاکارد پرداخته‌ایم تا در هنگام مراجعه به تولیدی تشک مهمان با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید.

با ادامه مطلب همراه ما باشید!!!

تولیدی تشک مهمان

تفاوت تشک مهمان با تشک‌های سنتی

تشک‌ های مهمان جدید با تشک‌های مهمان نسل گذشته تفاوت‌هایی دارند. در گذشته تشک‌های مهمان از الیاف سنگین تهیه می‌شدند. به طبع این الیاف سنگین، وزن تشک‌ها نیز زیاد بود، در نتیجه هنگام استفاده و جابجایی به سختی می‌توانستیم آن‌ها را جابجا کنیم. از سوی دیگر، تشک‌های سنتی جاگیر بودند و نمی‌توانستیم آن‌ها را با خود به مسافرت ببریم. این مشکلات باعث شد تا به سمت تولید تشک‌های سبک وزن و در عین حال راحت روی بیاوریم. یکی از انواع این تشک‌های مهمان تشک ژاکارد است که در ادامه به تعریف ژاکارد و نیز معرفی انواع این تشک‌های ژاکارد پرداخته‌ایم.

ژاکارد چیست؟

ژاکارد یک نوع پارچه است که در صنعت نساجی کاربرد دارد. این نوع پارچه‌ها وزن بسیار سبکی دارند. به همین دلیل در تهیه انواع تشک‌های مهمان یا مسافرتی از آن‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر سبک وزن بودن پارچه ژاکارد،  بسیار نرم و لطیف هستند. در نتیجه باعث احساس راحتی و آرامش در افراد به هنگام خواب خواهند شد.

انواع

تشک‌های مهمان ژاکارد بر حسب طرح و مدلی که تهیه می‌شوند، در انواع مختلفی طبقه بندی می‌شوند. در این نوشتار برخی از این مدل‌ها ارائه شده است.

یکی از برند های تولیدی تشک مهمان نساجی بروجرد است.

تشک مهمان ژاکارد طبی

تشک‌های مهمان ژاکارد نوع طبی، اغلب به صورت تک نفره در بازار موجود هستند. از آنجا که الیاف استفاده شده در این نوع تشک‌ها، ضد حساسیت بوده و با لایه پنبه‌دوزی شده این تشک‌ها تهیه شده‌اند و پارچه مورد استفاده در این تشک‌ها از نوع پارچه ژاکارد است، این تشک‌ها به تشک طبی ژاکارد معروف شده‌اند. این نوع تشک‌ها برای رده‌های سنی نوجوان و جوان مناسب‌تر خواهند بود چرا که در این دوره افراد در کنار داشتن پوست لطیف، روحیه حساسی نیز دارند و در این دوره است که کم کم شخصیت این افراد شکل می‌گیرد. بنابراین اهمیت دارد که علاوه بر خورد و خوراک جوانان و نوجوانان به پوشاک و تجهیزات خواب آن‌ها نیز دقت کافی شود.

تشک طبی ژاکارد جزو مقاوم‌ترین تشک‌های طبی است که در بازار موجود و دارای قیمت بالاتری نیز می باشد. با توجه به بالا بودن قیمت تشک ژاکارد، شما می ‌توانید با مراجعه به تولیدی تشک مهمان این تشک‌ها را به صورت عمده تهیه کنید که در این صورت قیمت هر کدام از آن ها برای شما ارزان‌تر محاسبه می‌شود.  

کارخانه تشک مهمان

تشک مهمان با پارچه ژاکارد کاور چمدانی

پارچه مورد استفاده در این نوع تشک پارچه ژاکارد کاور چمدانی است. بدین معنی که پارچه آن به شکل دایره دایره است و دور هر دایره آن دوخته که باعث برجسته شدن دایره‌های آن می شود. در نتیجه به شکل موجود در عکس زیر، این تشک‌ها دیده می‌شوند.

به دلیل استفاده از پارچه ژاکارد در این نوع تشک‌ها، در اغلب موارد به آن‌ها تشک‌های طبی نیز گفته می‌شود. اما به دلیل راحتی در تشخیص با نام پارچه مورد استفاده در آن نیز مشهور هستند. این نوع تشک‌ها نیز قیمت بالایی دارند و شما می‌توانید برای خرید ارزان‌تر این نوع تشک‌ها به تولیدی تشک مهمان مراجعه کنید.

تشک مهمان ژاکارد کینگ کالنزا

این نوع تشک‌های مهمان با توجه به شیک و مجلسی بودن آن در هنگام خرید جهیزیه گزینه ایده‌آلی هستند. این تشک در عین زیبایی و طرح‌های مختلفی که دارد، در یک کیف مخصوص زیپ دار قرار گرفته می‌شود که به راحتی می‌توان آن را جا به جا کرد و در مسافرت‌ها نیز همراه خود حمل کرد. این نوع تشک‌های مهمان ژاکارد از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند، در نتیجه می‌توان برای مدت زمانی طولانی‌تری از این تشک ها استفاده کرد. اگر چنانچه قیمت این مدل تشک مهمان ژاکارد با شرایط شما سازگار نبود، می‌توانید با مراجعه به تولیدی تشک مهمان آن را ارزان‌تر تهیه کنید.

کارخانه تشک مسافرتی

خرید عمده تشک ژاکارد از لیما خواب

خرید از تولیدی تشک مهمان ژاکارد این امکان را برای شما به ارمغان می‌آورد که محصولات مورد نظر خود را با ارزان‌ترین قیمت در کنار بهترین کیفیت تهیه کنید. پیشنهاد ما این است که از تولیدی تشک لیما خواب خرید خود را انجام دهید.

 این تولیدی از برجسته‌ترین فروشندگان تشک مهمان محسوب می‌شود. قیمت عمده تشک مهمان ژاکارد در تولیدی لیما خواب به نسبت سایر تولیدی‌ها مطلوب و به صرفه تر است. در نتیجه، شما می‌توانید با خیال راحت به خرید از این مجموعه بپردازید. این مجموعه با وجود آنلاین بودن توانسته است رضایت افراد زیادی را به خود جلب کند و در بسترهای مختلف پیام‌رسان‌ها نظیر تلگرام، واتساپ، اینستاگرام پاسخگوی شما خواهد بود.

1686744544359

مجموعه بازرگانی لیما خواب

 

راه های ارتباطی: 

مدیریت فروش: مهندس مهدی معمار

شماره تماس:  09120471686

اینستاگرام: Limakhab1 

کانال تلگرام: lima khab

واتس اپ:  09120471686

کانال ایتا: Eitaa channel

همچنین می توانید در اپلیکیشن های ایرانی مانند ایتا و روبیکا با ما در ارتباط باشید

mahdimemar وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *