logonomy-1693602526564

مرکز فروش تشک مهمان در تهران

مرکز فروش تشک مهمان در تهران

مرکز فروش تشک مهمان در تهران برای افرادی که قصد خرید ارزان قیمت تشک مسافرتی را دارند، گزینه بسیار مناسبی است. تهران را می‌توان به عنوان مرجع تولیدات و قطب تجارت ایران به شمار آورد. اگر امکان دسترسی و خرید حضوری برای شما در بازار تشک تهران وجود ندارد، شما می‌توانید خریدهای خود را از وب سایت لیما خواب تهیه کنید. مجموعه تولیدی لیما خواب ضمن ارائه بهترین کیفیت و برجسته‌ترین تشک‌های مسافرتی، با نازل‌ترین قیمت تشک‌های مسافرتی خود را به نسبت سایر رقبا ارائه می‌کند. در ادامه ضمن شرح اهمیت تشک مهمان، خصوصیات و کاربردهای آن، روش و نحوه‌ی خرید از مجموعه لیما خواب به عنوان یکی از روش‌های خرید آنلاین از بازار تهران اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

مرکز فروش تشک مهمان در تهران

اهمیت خرید تشک مهمان

مهمان‌نوازی و انجام بهترین پذیرایی، رسم پسندیده‌ای است که در فرهنگ و سنت ما ایرانیان ریشه دوانده است.
بر اساس این عقاید، حضور مهمان در خانه به ‌منزله نعمتی است که نصیب اهالی آن منزل شده و به زندگی افراد برکت می‌دهد. در این‌راستا، میزبان برای آسایش و راحتی مهمان می‌کوشد تا وسایل راحتی و آرامش وی را فراهم کند.

 یکی از وسایل راحتی مهمان‌ها، تشک است که برای استراحت وی فراهم می‌شود. بهتر است که این تشک نرم و لطیف بوده تا خوابی راحت را برای مهمان به ارمغان آورد. در گذشته تشک‌های مهمان از الیاف طبیعی نظیر پشم گوسفند تهیه می‌شدند. به مرور زمان راحتی آن کمتر ‌شد و نیاز بود تا هر چند مدت یک بار مجدد الیاف را بتابانند تا به حالت اولیه خود برگردند.

قیمت عمده تشک مسافرتی در تهران

خصوصیات برجسته تشک مهمان

از خصوصیات برجسته تشک مهمان به خصوص در مرکز فروش تشک مهمان در تهران می‌توان به موارد برجسته زیر اشاره کرد:

وزن سبک: تشک مهمان وزنی بین 1.5 تا 5 کیلوگرم دارد که به نسبت تشک‌های سنتی پیشین بسیار سبک وزن بوده و به راحتی می‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد.

قیمت به صرفه: قیمت تهیه این تشک‌ها به نسبت تشک‌های پیشینیان که از الیاف طبیعی مانند پشم گوسفند تهیه می‌شد و هر چند سال یکبار بایستی آن را مجدد بازسازی می‌ کرد، بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه‌تر است.

حجم کم: تشک‌های مسافرتی حجم کمی را در فضا اشغال می‌کنند. تقریبا می‌توان گفت که به ازای هر یک تشک سنتی امروزه می‌توان 3 عدد تشک مسافرتی در کمد منازل قرار داد که وزن آن نیز به نسبت تشک‌های سنتی بسیار کمتر است.

رویه ضد حساسیت: رویه و پارچه‌ای که برای تشک‌های مهمان استفاده می‌شود از الیاف است که ضد آلرژی و حساسیت می باشد. به همین دلیل به این تشک‌ها، تشک‌های طبی نیز گفته می‌شود.

قابلیت شست و شوی آسان: افراد در منزل می توانند تشک‌های مهمان را به راحتی با دست یا با ماشین بشویند. دیگر نیاز نیست که مانند زمان گذشته وقت زیادی را صرف شست و شوی تشک نمایید.  

جاذب رطوبت: تشک‌های مهمان جاذب رطوبت هستند. به همین دلیل به راحتی می‌توانید از آن در مسافرت‌های خود و به هنگام نشستن بر روی چمنزارهای نمناک استفاده کنید.

شما می‌توانید برای خرید از مرکز فروش تشک مهمان در تهران با ویژگی‌های ارائه شده در مطالب فوق، به بازار تهران مراجعه کنید یا آنکه به صورت آنلاین از وب سایت لیما خواب که یکی از مجموعه‌های تولیدی تشک مهمان است، نظیر کالاهای تشک مهمان در بازار تهران را از این مجموعه به راحتی و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

فروش عمده تشک مهمان مسافرتی در تهران

کاربردها

تشک‌های مهمان را می‌توان به راحتی با کیف مخصوصی که دارند حمل کرد، بنابراین در هنگام مسافرت می‌توانید از این تشک‌های مهمان نهایت استفاده را به عمل آورید. همچنین، به دلیل راحتی و رفاهی که در هنگام خواب این تشک‌ها برای افراد به ارمغان می‌آورند، این تشک‌ها اغلب در هتل‌ها، منازل و اقامت‌گاه‌های کوتاه مدت مهمان به وفور استفاده می‌شوند.

 با خرید از مرکز فروش تشک مهمان در تهران می‌توانید با نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، تشک مهمان را در طرح‌ها و رنگ‌ها متنوع و به روز خریداری نمایید.

روش‌های خرید از لیما خواب تولیدی در تهران

لیما خواب یکی از برجسته‌ترین مرکز فروش تشک مهمان در تهران است. راه‌ها و روش‌های مختلفی برای ارتباط با این مرکز فروش وجود دارد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت لیما خواب خرید خود را انجام دهید. همچنین می توانید از طریق پلتفرم‌های تلگرام، اینستاگرام و واتساپ که آیدی و شماره تماس آن در وب سایت رسمی لیما خواب موجود است، سفارشات خود را به همکاران این مجموعه ارائه دهید. تمامی همکاران مجموعه لیما خوب تلاش خود را برای ارائه بهترین محصولات و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد.

1686744544359

مجموعه بازرگانی لیما خواب

 

راه های ارتباطی: 

مدیریت فروش: مهندس مهدی معمار

شماره تماس:  09120471686

اینستاگرام: Limakhab1 

کانال تلگرام: lima khab 

واتس اپ:  09120471686 

کانال ایتا: Eitaa channel 

همچنین می توانید در اپلیکیشن های ایرانی مانند ایتا و روبیکا با ما ارتباط بگیرید

mahdimemar وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *